طنز با حال ....
 
درباره وبلاگ


اینجا فقط و فقط حال کنین....
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 1390
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

funشهر (طنز و خنده و مطالب جالب )
از جون مرغ تا شیر آدمیزاد




یه دوستی داشتم که اصلن اهل این سوسول‌بازیا و تقلب و این حرفا نبود. یه روز قبل از امتحان یه چاقو میزاشت جیبش میرفت دم خونه‌ی استاد
ما شالله الان مهندس قابلی  هم شده...

طرف پست گذاشته که :
"ملت دو ساعت خونه خالي گيرشون مياد،دنيا رو تو همون دو ساعت فتح مي کنند. من يه هفته خونه خالي دارم مفيد ترين کارايي که کردم، اينه که تو خونه با شورت مي گردم و وقتي مي رم حموم يا دستشويي در رو باز مي ذارم"
بعد يکي خيلي خالصانه اومده زيرش کامنت گذاشته که :
"با پارچ هم آب بخور خيلي حال ميده "

فکر کنم تحریمها داره جواب میده



داره رعدوبرق میزنه مامانم می خواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه...
میگه وای چه رعدو برقی نکنه برق بگیرتم ؟!
بهم میگه :تو پاشو برو
من
مامانم...
داداشم....
من بچه  سره راهیم میدونم

دختره پست گذاشته : مُردم از تنهایی ...
پسره زیرش نوشته : 
نشونی بده با بچه محلا بیایم خونتون از تنهایی در بیای !!! 
واقعا این پسرای با معرفت كه به فكره بچه محلاشون هستن رو می بینم بغضم میگیره ...
ببخشید اشك نمی زاره مانیتورو ببینم ...



به بابام ميگم بيا تلفن، رئيس بيمارستانه
ميگه كي؟  
سفير پاكستان؟ :O
يكي نيست بهش بگه آخه سفير پاكستان با تو چيكار داره؟
ميخواستم بگم در اين حد انتظاراتمون بالاست 
من

وسط گرما داشتم پیاده میرفتم خونه دیدم یکی داره بوق میزنه
برگشتم دیدم بابام رد شد دست تکون داد رسیدم خونه بهش میگم چرا نگه نداشتی؟
میگه ماشین تازه خنک شده بود اگه سوار میشدی هوای گرم میومد تو!
من

کولر
گرما
بابام

هر کی به ما گفت "خوش تیپ "
برگشتیم دیدیم یا حراست دانشگاست
یا گشت ارشاد

مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام 75تومان) برنده: هر روز لپ تاپ
سوال 1: اب خوبه؟ بله
2:درخت چه رنگ است؟سبز
3:اهن سفت تره یا پنبه؟ اهن

.
.
.
.
.
.
سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد؟؟؟!؟!!؟



یکی از دلایلی که من نرفتم المپیک اینـــــه که
خونـــــوادم حوصلـــه مهمــون و دوربیـــن صداوسیـــما تو خونــمون رو نداشتـــن :)))
داوری که حق عبدلی رو خورد کور شه اگه دروغ بگم


از این به بعد می‌خوام یه دستکش آشپزخونه باد کنم از زیر لحاف هر شب بذارم بیرون دهن این پشه‌ها سرویس شه باهاش مشغول باشن!!!


شیخ و مریدانش در سفر بودند که به شهری رسید که مردمانش بت می‌پرستیدند.
پس هنگامی که مردم خواب بودند،
شیخ تبر برداشت و تمام بت ها را شکانید الا یکی و تبر را در دست بت بزرگ گذارد.
فردا صبح مردم نزد شیخ آمدند و گفتند: تو بتارو شکوندی؟
شیخ گفت: ای بابا! از کجا فهمیدین؟
مردم گفتند: بت بزرگ چپ دست بود! تبرو دادی دست راستش.
شیخ و مریدان خشتک به دهان گرفته و فرار را بر قرار ترجیح بدادند

داشتم واسه امتحان میان ترم توو خونه تقلب مینوشتم...یهو دیدم مامانم بالا سَرمه...
اومد تقلب رو پاره کرد..
مونده بود چی بگه.......
گفت: ما تو این خونه نماز میخونیم

 
ماشین نشستم دارم میرم سمت اصفهان!! راننده یه سی دی گلچین از حبیب و هایده و داریوش تا ارش و لینکین پارک و مایکل گذاشته ... !!
حبیب شروع کرد به خوندن ... سرعت 70 کیلومتر !!!
رفت رو ارش ... سرعت 125 کیلومتر!!!
هایده خدا بیامرز شروع شد ... سرعت45 کیلومتر!!!
لینکین پارک که شروع شد یهو یه بکس و باد کرد، نزدیک بود برم تو شیشه!!! سرعت 140 کیلومتر
داریوش که شروع شد ... دیدم راننده ماشین رو کنار جاده نگه داشت!! یه سیگار روشن کرد شروع کرد کشیدن و رفت تو فکر.! بهش گفتم اقا اتفاقی افتاده؟ گفت: صدا رو داری جون داداش!! داریوش حیف شد به خدا..!
منم نمیدونستم چی بگم!!
اهنگ تمام شد!!
الان مایکل داره پخش میشه !!
سرعت 240 کیلومتر... پلیس نامحسوس دنبالمونه!!! هلکوپتر هم از بالا گردو خاک میکنه!! دوستم تماس گرفته میگه : شبکه 3 دارن پخش زندهنشونمون میدن!!
خدا خودش به خیر بگذرونه!!
فقط امیدوارم اهنگ بعدی مدرن تاکینگ نباشه!!


دیروز تو خیابون خواستم دوستم رو صدا کنم
به شوخی صداش کردم دکـــــــــتر
همه برگشتن نگاه کردن
اون موقع فهمیدم که 80 درصد مردم این کشور اگه چیزی تو اعتماد به نفس از من حقیر زیادتر نداشته باشن چیزی کمتر هم ندارن



دختره یادش رفته کیبوردش رو فارسی کنه، استاتوس زده :
lk ]rnv phgl hlv,c o,fi...fifi...]rnvhdk[h o,fi

150 تا هم لایک خورده
... ... کامنت پسرها:
* خیلی زیبا گفتی مثل خودم فکر میکنی
* چقدر متن پر احساسی بود، تحت تاثیر قرار گرفتم
* من اولش مخالف این جمله بودم، اما وقتی یه خورده فکر کرد دیدم حق با توئه
* زیبا بود، مرسی،
Share میکنم....

یارو 95 سال عمر کرده
بعد که می میره مینویسن: به دیدار حق شتافت !!
خو این کجاش شتافته؟ اینو که به زور بردن .............!


آرایش چیست: لایه ای ضخیم كه لولو را به هلو تبدیل میكند!

حیف نون میره جوراب فروشی و میگه: آقا من جوراب می خوام .
 فروشنده میگه: مردونه؟
 غضنفر هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه: مردونه

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده
بعد داییم شیرینی پخش کرده
به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟
گفت : آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن
من
...
داییم
پسر داییم

با دوستم چت می‌کردم. گفت: موزیک چی گوش میدی؟ گفتم: داریوش
گفت: داریوش رو باید وقتی رو موتوری و باد تو صورتت می‌خوره و پهلوت چاقو خورده و خونت داره میره گوش بدی!!!!
من:

داریوش:

چاقو:

موتور:

باد:

ابوالفضل پورعرب:

کیمیایی:

همه وهمه.....


طرف اس ام اس داده که
اگه این اس ام اس رسید یه میس کال بزن
اگه نرسید دو تا میس کال بزن!
دو تا میسکال زدم بهش بعد نوشته دهن این ایرانسل سرویس که هیچوقت اس ام اس ها نمیرسه!!!
آخه آدمم اینقد اولاغ؟؟؟
... دارم فکر میکنم آمریکا از چی می ترسه حمله نمیکنه؟؟؟؟



خبرها حاکی از اونه که گزارشگر قطریه بازی ایران و قطر هنگام تلفظ اسم اشکان دژاگه در دم جان سپرد!!!



یه زمانی یه تلفن خونه بود، وای میستادیم باباهه بره سره کار مامانِ بره بازار ما یه زنگ به دوس دُخترمون بزنیم، هَمشم با استرس، همیشه هم قبضِ تلفن که مییومد کُلی بارمون میکردن.
حالا داییم و زن داییم دارن میرن مسافرت، به پسر داییم میگه، پونه (دوس دُخترش) زنگ زده بود، بهش گفتم این مدت که ما نیستیم بیاد بهت سر بزنه مواظبت باشه...
من :|
ینی تمامِ مدت نیم خیز آماده بودم از بابا مامانش گِله کنه، جُف پا برم تو شیکمش .....
دهه شصتیا میدونن من چی میگم :|

تیمهای لیگ برتر رو می بینی، شک می کنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیفه
آلومینیوم
فولاد
مس
ذوب آهن
نفت

دختره ابروشو تتو کرده!
دماغشو عمل کرده!
گونه گذاشته!!
تو لباشم از این کوفتیا تزریق کرده!!
در حد عروسم آرایش می کنه!
خُب ایشون داره واضح نشون میده که حالش از خودش بهم می خورده
دیگه!!!
کـلاً کوبیــده از اول ساختـه!! والا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:متن طنز, :: 12:19 ::  نويسنده : tifoosi